Kvalitetsforbedring

kvalitetsforbedring

"The devil is in the details"

Kvalitet oppnår du når du har kontroll på de viktige detaljene.

Lik kvalitet hver gang

kvalitetsforbedring

Hvordan oppnå riktig kvalitet hver gang? La oss se på et eksempel med eggkoking.

Utfordre etablerte sannheter

utfordre etablerte sannheter

I forbedringsarbeid er det viktig å utfordre etablerte sannheter ved å stille spørsmål og etterlyse fakta.

Er prosessen robust?

robust prosess

Har du opplevd fortvilte operatører som skrur på maskiner som ikke produserer godkjent produkt?

Som skrur og skrur, men som likevel ikke klarer å oppnå bedre resultat?

Kanskje gjør justeringene at resultatet blir værre? 

Tidsstyring

tidsstyring

Hva gjør du for å sikre at du bruker tiden din riktig?

Hvordan evaluerer, planlegger og forbedrer du din tidsbruk?

Målstyring

målstyring
Organisasjonens strategi er hvordan den skal realisere sin visjon på mellomlang til lang sikt.

Kontakt

Lean Tech AS | Kristoffer Robins vei 13

0047 481 23 070

sissel@leantech.no

Oslo, Norway

Book et møte

Lean

L - Løsningsorientert

E - Engasjert

A - Analytisk

N - Nysgjerrig

Motta nyhetsbrev

 
* nødvendig